''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Yüreğime döküldü her bir cümlesi...



0 yorum

Ağlayacaksan al gözlerimi
Seninmiş gibi dök yaşını..

Kabuslarını ver, al düşlerimi
Mışıl mışıl kapa gözlerini..

Günahlarını gönder bana
Ben çekerim senin cehennemini..

Öyle kanadım ki ben sana
Akacak bir ben kalmadı
Öyle derindim ki ben sana
Atacak bir kulacım kalmadı..

Öyle uzaktım ki ben sana
Avazı çıktığı kadar hasret kaldım..

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post