''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Aşk-ı Lâl



0 yorum
(..suskunluk tehlikeli bir silahtır, lütfen sevilenlerin ulaşamayacağı yerlerde saklayın!) 


I 

ateşe koşan kelebekler gibi koştum sana 
tüm şehir gördü beni, 
bir tek sen görmedin 
II 

şiir kokan ellerimi tuttun 
bedenimdeki arzuyla seviştin 
törpüledin korkularımı 
gözlerimin kahvesinden içtin 
hatırlıyor musun..? 
sevdiğin o kadın bendim 


III 

Rabih dinlemiyorum artık, 
heyecanlarını anımsatıyor 
Ezginin Günlüğü, 
beni sevdiğin günleri 
Düş Sokağı, 
sevişmelerimizi 
benim için sen dinle, 
temizlensin kırgınlıklarımın acıyan gülüşleri 

IV 

ah more! ,bilmiyorum 
ben minnacık Giritli bir kadınım 
şimdi söyle bana, 
ben bu sevdayı hangi denize atayım..? 
kahretmesin..! .,bütün denizler mavi, 
gözlerine mi atayım..? 


şairim, sevgilim! 
bu ayrılık yazdığın en muhteşem şiirin.. 



.... 
more: rumca’da “ulan” demek
 
Pelin Onay

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post