''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Neler Oluyor Sana?



0 yorum
''Anlam veremedigim, cozemedigim o kadar sey varki...kendime soylemekten korktugum, cekindigim bi dolu sey....''

Bu cümleler sana ait diğer yarım.Ah nasılda kızıyorum kendime hala yazdıklarını önemsediğim için.Anlam veremediğin çözemediğin onca şey ne merak ettiğim ve hala deli gibi tüm bunları öğrenmek istediğim için ah nasılda kızıyorum kendime.Vazgeçsem senin hayatının gölgesinde nefes almaktan ,kendi hayatıma dönebilsem yüzümü...Geçicek. Ama kurtalamıyorum içimdeki senden ,susuturamıyorum özlemlerimi..Kendime söylemekten korktuğum bi dolu şey var demişsin..İçinde bir parçada olsa ben var mıyım cümlelerinin.?En çok bunu merak ediyorum aslında. Var mıyım cümlelerinde???

Saçmalıyorum yine akşam akşam...Tamam sustum.Biliyorum çok soru sordum ve sen soruları sevmezsin.Kızarsın bana biliyorum.Kızma...İş yorgunluğum bir yandan sınavlar bir yandan bir de sen kızma...Ben susarım,bilirsin yani susarım,en çokta sana...

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post