''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Zamanı sevgiyle kullanmanın yolu kronoterapi-zaman tedavisi. (Mutlu olmanın yolları)



0 yorum
Bir araştırmada belirtilen herkesin uygulaması beklenilen sağlık için yapılabilicek idael aktivitelerin saatleri şöyle:


  • 01:00-02:00  Artık yatma zamanı.Bu saatte vücut gevşiyor.
  • 03:00-04:00 Gece vardiyasında çalışıyorsanız çay içmek için en iyi saat.
  • 05:00 Bu saatte adrenalin azaldığı için gerektiği gibi çalışmıyor.Astım aktif oluyor.
  • 06:00 Rüyalarınızı hatırlamak için en iyi zaman.
  • 07:00-08:00 Tuvalete gitmenin en iyi zamanı.Kan şekeri bu saatte düşük olduğu için kahvaltı önemli.
  • 09:00-10:00 Rakamları kapsayan derin problemler için bu saati tercih edin.Beynin problemlerle uğraşacağı en iyi saat.
  • 12:00 Masaj yaptırmak için ideal saat.
  • 13:00-15:00 Kahve içmek için ideal zaman.
  • 16:00 Lisan öğrenmek için dersleri bu saate ayarlayın.Hafızanın en iyi olduğu zaman.
  • 17:00 Aerobik egzersizler için ideal zaman.Ciğerler ve kalp etkin.En fazla oksijen bu saatte alınıyor.
  • 18:00 Akşam yemeği için ideal zaman.Hisler dorukta.
  • 19:00 İlaç almanın zamanı.Cilt kremlerinizi de bu saatte sürün.
  • 21:00 Uyku hormonunun devreye girdiği zaman.Rahatlayıcı bir pozisyon alın.Ilık bir banyo yapılabilir veya kitap okunabilir.
  • 22:00 Aspirin alıyorsanız en ideal zaman.
  • 23:00-00:00 Hergün aynı saatte yatmayı adet haline getirin.





                                                                    ''İyiliğin ilmine sahip olmayana bütün diğer ilimler zarar verir.''(Montaigne)

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post