''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Çocukluğumdan kalan bir oyun ''-mış gibi yapmak''



0 yorum
Unutur-muş gibi yapıyorum artık.
Her zaman arkamda olduklarını bildiğim ailemin,
Ve şartlar ne olursa olsun yanımda duran dostlarımın karşısında güçsüz durmak,
Herşeyden daha çok acıtıyor canımı.
Beni bunca yaraladıktan sonra,
Savunulcak tek bir yanını bulamadıktan sonra,
Seni sevmeye devam etmek omuzlarıma koca bir ağırlık yüklüyor.
Eskisi gibi de değilim hem.
İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.
Hiç bir şeyin önemi kalmadı.
Ne kaybettiğimin ne de kazandığımın bir önemi yok varlığının uzağında..
Meğerse bütün anlamları senin varlığına yüklemişim ben.
Hayatıma adını vermişim,sen hayat olmuşsun,hayatım olmuşsun meğerse..
Giderken ne varsa elimde avucumda hepsini beraberinde götürmüşsün.
Şimdi tek umudum çaldığın hayatımın hayatın boyunca sana her daim beni hatırlatması.
Yoksa geri dönüşünden çoktan kestim umudumu.

Ama...

''Canım bedenimden sökülürcesine
Yüzüm yerlere dökülürcesine
Son bir bakış için ölürcesine
Nasıl özlüyorum seni 
Duyduğum her şarkı dokunurcasına
Acım gülüşümden okunurcasına
Hergün biraz daha yok olurcasına
Nasıl özlüyorum seni...''

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post