''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)


4 yorum
İhtiyacımız olan sadece huzur.........

4 yorum:

kahvetelvesi at: 5 Haziran 2013 12:17 dedi ki...

Sadece ve en çok...

Unknown at: 5 Haziran 2013 20:33 dedi ki...

Bulur muyuz sahi ?

kahvetelvesi at: 12 Haziran 2013 00:20 dedi ki...

Buluruz, bulmalıyız..

Unknown at: 12 Haziran 2013 11:19 dedi ki...

Diliyorum:)

Yorum Gönder

newer post older post