''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Başlık bulamadım ben bu yazıya.Siz ne derseniz öyle olsun.:)



0 yorum
Bazen küçümserim gücümü.
Azdır böyle zamanlar ama vardır yine de.
Böyle anlarda iliklerime kadar hissederim yenilmişliğin çaresizliğini.
''Elden bir şey gelmezliği' 
Gerektiğinde yaşarım işte tüm bunların verdiği acıyı en dibine kadar.
Ama biter.
Çabuk geçer bu hiçsizlik halim.
Güçlüyümdür aslında ben.
Gücüm bazı insanların kendilerine görev haline getirdikleri gibi,
''etrafı kırana geçirmek'' anlamında değildir asla.
Tamamlayıcıdır.
Eksik,kırık ne varsa...
Aksi ki etrafım yakıp yıkılan parçalarla dolu.
Ve bunun adına ''güç'' diyen insanlarla...
Yeniliyorum bazen böyle insanlara.
Tuhaf olan yanı,yenildiğim için kendimi şanslı da hissediyorum aslında.
Çünkü kabullenebilmek bir yenilgiyi bu hayatta sahip olunası en güzel erdem bana kalırsa.
Kabullenebiliyorum ben yenilgiyi.
Bazı zamanlar kazanmaktır belkide ''güçsüzlük'', ben bunu böyle düşünüyorum.
Öyleyse kiminin benim gibi kaybettiği güçlü zamanları var hayatta,
kiminin de kazandığı güçsüz zamanları.
Kazanmak ya da kaybetmek...
Her ikiside bir güç belirtisi değil aslında.
Ben,eskiden benim olan ve şimdilerde başkalarının sahip olduğunu bildiğim her şeye rağmen güçlü hissedebildiğim için mutluyum.
Hem küçük bir itiraf: iyiki de ellerimden uçup gitmişler.
Onlar gitmeselerdi ben bunca büyüyemezdim öyle değil mi?


Öyleyse siyahın yeterince anlam bulduğu hayatım için bembeyaz bir gelecek diliyorum.

Beyaz geleceğimize şimdiki zamandan selamlar...:)))
Gelecek güzel günler,öpüldünüz çokçaaa...




0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post