''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)


0 yorum
Şu deliler neden büyümez? Deliler korkar mı büyümekten? Yoksa Nietszche'nin dediği gibi "en güyük olgunluğun çocukkluğa ulaşmak" olduğunu bilirler mi yüreklerinde?
Sibel Torunoğlu

Ben her zaman olgun bir kadındım.Çünkü hiç bir zaman kaybetmedim çocukluğumu.En çok onu sevdim.
Birini çocuklar gibi masum sevebilmenin tek sırrı buydu.Ve mutlu olabilmenin de en güzel yolu yine çocukluğumuzdan geçiyordu.Herşey bu kadar basitti işte.Bana kızanlar oluyor bazı zamanlar verdiğim tepkilerden ötürü,''Çocuksun sen!Hiç büyüyemiyceksin!Bencilsin Tuba kabul et!'' diyenler öyle çok ki çevremde.Evet öyleyim de kabul ediyorum.Ama her çocuk biraz da bencil değilmidir aslında?Siz ne dersiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post