''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

İçi dolu özlemcik.



0 yorum
Sesini özledim.

Kahkahalarını özledim.

Ellerinin ellerimi sımsıkı tutmasını özledim.

Saçlarımla oynamanı özledim.

Nefesinin nefesime karışmasını özledim.

Göğsüne başımı yaslayıp kalbinde çalan melodiyi dinlemeyi özledim.

Huzurun adına ismini verdiğim günlerimi özledim.

Sen koktuğum zamanlarımı özledim.

İçinde senin olduğun kötülükleri bile özledim.

İçinde sen varsan birşey ne kadar kötü olabilirdiki sahi?

O kadar özledim işte seni...

Ah koca kafalı adam dön artık ait olduğun eve,yüreğime...

Ben,

ellerim,

gözlerim,

saçlarım,

tenim,

biz...

seni çok özledik...

Ruhum yola çıktı,sana koşuyor...

Aç kapılarını koca adam.

Sen gelmiyorsun madem,

bu özlem beni benden yoksun bırakmadan,ben sana geliyorum...



Seni seviyorum:)))




0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post