''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Bazen bir kırıntıdır umut ellerimizde ama yine de vardır.



1 yorum
Bir düğüm var içimde.

Günler bazen çözülüyor gibi hissettiriyor bana,

bazı zamanlar daha bir sıkı oluyor sanki.

Hangisi gerçek?

Kötü günleri arkamda mı bırakıyorum?

Yoksa geleceğe beraberimde mi götürüyorum farkında olmadan?

İyileşiyor muyum sahiden ?

Yokda içimdeki huzur artık kaybetçek birşeyim kalmadığı için mi?

Halbuki ben inanmam 'kaybetçek hiç birşeyim kalmadı' diyen insanların samimiyetine.

Nefes alıyorsak hala bize birşeyler kalmış demektir.

Ve yaşıyorsak hep bir umut var demektir.

Tek yapabildiğim umut edebilmek,

gelecek günlerin bana seni getirmesini beklemek öylece..

Beklemek,koyu bir sessizlik.

Ama ben kalabalıkları severim.

Hay aksi,zıtlıklar hep çekmiştir birbirini.

Olsun...

Yaşıyorum ve sırf bunun için bile UMUT VAR.!...

1 yorum:

Adsız at: 23 Eylül 2013 12:36 dedi ki...

gerçekten güzel.

Yorum Gönder

newer post older post