''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Düşümde



0 yorum
Dün gece düşümde gördüm düşümüzü 
Beyaz bir atın üstündeydik ikimiz
Sessiz,
Sakin
Islak kumsalda

Güneşin kızıl ışıkları dalgalanıyordu atın yelelerinde.
Çıplaktı ayaklarımız
Denizin tuzu,pırıltılarla ıslak tenimizde
Köpüren dalgalara meydan okurcasına
Geziniyorduk
Beyaz atımızla ıslak kumsalda.

Deniz coşkun,
Dalgalar sabırsız
Zakkumlar özlemliydi pembeleriyle

Sıcak nefesini ensemde
Bedenini,
Bedenimde duyumsuyordum.
Atın ayak izlerini siliyordu dalgalar
Mutluydum kollarında.

Yorulunca atımız
Uzandık boylu boyunca
Ilık kumsalda
Birleşti bedenlerimiz...

Güneş veda edip gidince
Çektik üstümüze yıldızlı gökyüzünü
Gülümsedi yıldızlar
Kumsalda seviştik dün gece
Kulağımda o fısıltılar
Sıcak öpüşlerin
Sürdü düş boyunca...

(Huzur ÇERÇEVEME)
 
Leyla Işık

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post