''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Meleğim...:)))



0 yorum


Beyazlar içinde bir kuğu gibisin.:)




Bir yanın şımarık bir çocuk hala bir yanın beyazlar içinde büyümüş güzeller güzeli bir gelin sanki..:)






Havaya uçuşan öpücüklerini yakaladım meleğim:)





Gülmek ilk senin yüzünde anlam bulmuş gibi prensesim..:)




Minicik ellerinle tuttuğun bayrağımızı kocaman bir yürekle sevdiğini ve sahiplendiği bilmek içime huzur veriyor meleğim.Size bu güzel bayramı hediye eden Atanı her zaman çok sev.Her zaman onun yolundan yürü.Büyüdüğünü görmek güzel.
Seni çok seviyorum meleğim.



0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post