''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Pirinç taneme...



0 yorum

O benim pirinçtanem.
O benim ''bu kelimeyi hiç sevmese bile'' canım.
Ama gerçekten can o.
O diyor ki : 
  ''Duyguların savaşı diye bir şey var sanırım.
İnsan en çokta bundan etkileniyor.
Çarpışan hisler dahada heyecanlandırıyor sanki.
Akıl ile kalp pek aynı anda çalışmıyor galiba.
Ne yaşarsak yaşayalım o kalbin tarifsiz biçimde kanat çırpışını hep özlüyoruz.
O hazzı yaşatacak başka bir şey yok zaten.
Umarım sizlerin kalbini attıran kişi yanınızdadır.
Hep birlikte nice kanat çırpışlara.''

Ne güzel de diyor benim canımın pirinçtanesi...:)))
Bizim de kalbimizin atmasına sebep olucak insanlar olucak elbet yanımızda.
Biz onlar hayatlarımıza geldiğinde de hep yan yana olacağız.
Ve hep birlikte diyeceğiz ''nice kanat çırpışlara''...

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post