''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

İçinde biraz ben..



0 yorum

Her şey yerli yerinde;
Her şey ayrı yazılıyor.
Ne güzelmiş kafası bu repliklerin.
İğnelerin… İpliklerin..
Senin elbiselerin yine senin.
Kar senin.
Yosun senin.

Hepsinin içinde biraz ben olayım.
Daha da bir şey istemem.
Yol var yolu gidiyorsun.
Kal var, onu bilemiyorsun.
Ne garip zanaattir kuştan hafif olmak.
Üç’ten asal, kumardan yasal olmak.
Senin taraçaların yine senin.
Başak senin.
Yol senin.
Hepsinin içinde biraz ben olayım.
Daha da bir şey istemem.
Bir fırtına kopuyor kuşluk vakti içinde meltemin.
Fırtına gizlenmiş rüzgar içine.
Sen benim içime.
Dünya işine gücüne.
Darılmadım ama darlanıyorum.
Ulan;
Hanımefendiciğim…
Cumhuriyet yine senin cumhuriyetin.
Özerklik senin
Yönetim senin.
Bir gün hemfikir olacağız ve cehennem donacak.
Bir gün haklısın diyeceksin;
Bütün Afrika doyacak.
Ulan al Afrik’yı da.
Afrika da senin!
İçinde biraz ben olayım.
Daha da bir şey istemem!


Can BONOMO

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post