''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Güzel yürekli insan 'Birhan Keskin'...



0 yorum
İZ

Acıyla geçtiğim yoldan geçiyorsun
İzlerime rastlıyorsun,bıraktıklarıma
Orada o yolda çekmiştim ruhumu patlatan fitili
Benden savrulan parçalar kurusa da 
İzleri var hala yolun kenarında


İzini sür yolun,acının ormanı büyütür insanı
Vakit geniştir,ufuk sandığından daha yakın
Acıyla geçtiğim yoldan geçiyorsun
Ustası olacaksın içine gerdiğin tellerin
Hangi sızıyla titrer içinde hangi sesle
Büyük bir aşk hangi sesle ölür biliceksin


Ne zamandı bilmiyorum
Yaşadıklarından sana kalan tortu,
seni olduğun yere çakan,olduğun yerde fırtına koparan korku
Kendi sarmalında döndün,döndün
Sanma ki daha dönmeyeceksin
Kalsan da bir yer için aslında hep gidiyorsun


Şimdi acının ormanından geçiyorsun 
Herşey bir daha kanasa da
Ne geçtiğin yola ne sana dokunabilirim ben
Geç meleğim senin de şarkıların olsun,
içindeki telleri titreten.


0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post