''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Hayat Gülümsüyor:)))



0 yorum
Bugün farklı birgün.

Kuşlar bir tek benim için cıvıldıyor sanki.

Rüzgar en yumuşak haliyle geziniyor saçlarımda tatlı tatlı.

Ağaçlar daha bir yeşil sanki,daha bir güzel yeşil..

Gözlerimi parlıyor tüm insanlığın bugün?

...yoksa ben mi aydınlık bakıyorum dünyaya ,daha bir aydınlık..

İçimde herşeyi tamamlamış olmamın verdiği huzur,

...eksiği gediği kalmadı kalbimin.

Daha bir anlamlı kalbimin melodisi.

Daha bir okşuyor ruhumu sesi.

Ruhum bugün sığmıyor bedenime.

Bedenim dar,

...herşey çok fazla bugün.

Alışkın olmadığım duygular çoğalıyor içimde.

...Umut çığlıkları kopuyor dört bir yanımda,

...ben tam da yalnızlığa alışmışken oysa...

Gidenlerin,ellerinde aşk kırıntılarıyla yeni bir hayat için yola çıktıklarını bir yerlerden haber almış gibiyim.

Aralarında diğer yarım da var hissedebiliyorum yüreğimde.

...bugün içimde öyle bir mutluluk var.


...hayal kırıklıklarıma,kırgınlıklarıma,kızgınlıklarıma,tadı kaçmış rüyalarıma,umutsuz zamanlarıma inat...

...yaşamak, bugün daha bir güzel...


:)))

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post