''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Git(me)...



0 yorum

Aşk..
Sen yüreğimde sakladığım bir sırsın artık
Sardım, sarmaladım ve kaldırdım tüm duygularını kalbimin en tozlu raflarına
Elimi uzatıpta dokunamam artık sana
Bakamam bile, bakmamalıyım aslında
Ey aşk neden görmezden gelemiyorum seni?
Neden yokmuşsun gibi davranamıyorum ki?
Senden öncesini unutturan ne bana ?
Peki kim verecek geleceğimin hesabını ben dirhem dirhem eksilirken?
Yoksun anladım, olmayacaksın onada tamam, peki gözlerim neden reddediyo bunu?
Seni her gördüğünde kalbimi orda bırakmak zorunda mıyım ben?
Ey aşk neden yapıosun bana bunu unutmalıyım artık onu anla…
Git benden aşk madem o gelmiyo git benden terket beni.
Git artık istemiyorum…

Çok istiyorum aşk, onu çok istiyorum…
Omayacak dualarımın Amin’lerinde saklıyorum umudumu hala
Gözlerim gözlerine değdiği an bütün meleklerden yardım dileniyorum
Belki kanatlarından biri yüreğine değer de onun için tükenen kalbimi görür diye
Görmüyo aşk ben her bakışında biraz daha eksilirken o görmüyo !
Bütün meleklerden af diliyorum aşk bütün dualarımdan af diliyorum.
Unutmalıyım artık onu,biraz daha kandırmalıyım kendimi bu yalanlarla.
Sence unutur muyum aşk söyle unutur muyum?
O bütün bedenimi ruhumu kaplamışken yok edebilir miyim onu içimden?
Bende biliyorum aşk…
O yüzden diyorum ya bu ikimiz arasında bi sır olsun.
Ve evet Aşk;
Sen yüreğimde sakladığım bir sırsın artık ve öyle kalacaksın…


Bir demet nergisle  yürek dolusu huzur verebilen insan'a ait  bu güzel cümleler.
Aşk yanımıza kal.
Yanımıza...


0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post