''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)


0 yorum
Vazgeçmek istiyorum.
Herşeyden ve herkesten çekmek elimi ayağımı.
...ve öylece çekip gitmek istiyorum.
Kimsesiz kalmak istiyorum.
Kaybetçek hiç birşeyimin olmadığı bir dünya kurmak istiyorum kendime.
...yeniden yaşamak istiyorum bu hayatı.
Tertemiz yaşamak istiyorum aşklarımı.
İnsanlarla ilk kez tanışmak,insanlara ilk kez güvenmek
...ve sevmek istiyorum ilk kez.
Herşeyden önce kendimi bulmak istiyorum kaybettiğim derinlerde.
Kendimle yüzleşmek,kapatmak tüm hesaplarımı...
...ve inanmak istiyorum gücüme son kez.
Unutmak istiyorum seni.
Boğazımı ip misali saran o histen,
özlemekten kurtarmak istiyorum kalbimi...
...ve tüm bedenimi.
Unutmak istiyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post