''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

İzmir..sen benim erkeğim gibisin.



0 yorum

Senin bir parçan değildim ama beni aldın. 
Yorgundum..yorulmuştum..
Omzunu yasladın.
Aradığım ama bulamadığım bir sevdaydın.
Şehvetle değil..şefkatle yaklaştın. 
O günden beri ayrılamadım senden. 
Değil sadece senden..her şeyinden..
izmir! Sen benim erkeğim gibisin.
Ne olursa olsun beni koruyacak gibisin. 

Terkedilmişliğin loş ışıklı sahnelerinde isyan ettim aşk’a. 
Trajikomik ayrılıklar en çok alkışı aldı. 
Suskunluğuyla vuranlar görünmez katil oldu. 
Yaralarımı bir sen gördün 
bir sen sardın 
bir sen bastırdın 
izmir!Sen benim erkeğim gibisin. 
Ne olursa olsun bana sarılacak gibisin. 

Meteliksiz dolaştığım oldu sokaklarında. 
Elimde bira şişesi ayaklarımı denizine uzattığım oldu.
Çok isyan ettim 
ağladım 
akıttım göz yaşlarımı sularına 
küfürler yağdırdım dili bozuk geçmişin, 
yalnızlığımın en karanlık yerlerinde karşıma çıkmasına 
senden çıkardım hıncımı 
seni terk etmekle tehdit ettim 
saçlarım uzundu..kısaydı..uzundu..
saçlarıma geçirip ellerini beni kendine çektin 
izmir!Sen benim erkeğim gibisin. 
Ne olursa olsun beni bırakmayacak gibisin.

Başka şehirlerle aldattım seni 
başka şehirlerin gelini olmayı düşledim, 
yüreğimin sevgiye acıktığı ihtiras kokan kollarda 
başka şehirlere koştum, 
arkamda senin gözlerini bırakarak 
ama biliyordun 
sevilmeyi seviyordu yüreğim 
ondandı her sıcak öpüşte mum gibi eriyişim 
eridim..gittim..gönderildim..geri geldim 
senin kadar kimse okuyamadı beni 
kimse senin gibi yüreği bilmedi 
izmir! Sen benim erkeğim gibisin. 
Ne olursa olsun bensiz olmaz gibisin. 

gündüzünü de sevdim elbet 
ama gecelerin başka 
gecelerin bedenimle şehvet yarışında 
ah! sevişmek diyorum../..sevişmek değil sadece bedenle 
yürekle..gözle..elle..ve ruhla 
gecelerin sevişmeme mani...özlemle sarılanım yoksa 
görmüyor musun, 
intihara meyilli sevgilerim 
kanayan ve ağrıyan bir bedenin arzularına tutunuyorum 
ilk ismim kadın..sonrasında çiçeğim 
sevişme sonrası içilen sigaralar gibi yorgun ve uykuludur yüreğim 
ama sen, 
izmir! sen benim erkeğim gibisin 
ne olursa olsun beni boşaltacak gibisin 

bir vapur telaşında kaybettim belki beklemeyi 
yakışmadı üstüme kararsız bakışlar...unutulmak ağır geldi 
sabahın en kör saatlerine kadar sana kustum şarkılarımı 
ne istediğimi kimse sormadı 
kimse bilmedi aslında ne çok ağladığımı 
sen biliyorsun her şeyi..evin yolunu bile neden şaşırdığımı 
kollarına alıp yatağıma yatırıyorsun savunmasızlığımı 
tatlı melteminle örtüyorsun üstümü...hatta çıplaklığımı 
bir iyi geceler öpücüğü dudaklarıma 
bir sarılış çocukluğuma 
her şey iyi olacak diyen sesin kulaklarımda 
kahretmesin..inanıyorum sana 

izmir! sen benim erkeğim gibisin 
ne olursa olsun beni hep sevecek gibisin
Pelin Onay



0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post