''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Düşüme düştün.Canın acımadı ya...



0 yorum
ne zaman düştün sol yanıma da, vuruldum sözlerinden 
benim yazım değilsin, korkarım kışım da 
tenimde çıldırmış bir dilek tutuşturur iliklerimi 
sen ateşsin 
saat 17:28 
kimbilir, şimdi neredesin 

yoruldum korktuğum yangınlara yakalanmaktan 
suya düştü intihar, boğuldu son bakış 
kimi istesem uzaktır kıyı boyları 
vedalar alnıma işlenmiş, nakış nakış 

aşk! Sevdiğim ama dokunamadığım çiçek 
kulaç attığım dalgalara sıkıştı haykırışım 
gitmeyi öğrettiler bana, kalmak nasıldır..? 
nasıldır bir göğüste endişesiz uyumak..? 
yırttığım takvim yapraklarında ağlıyor çocukluğum 
söylesene, nasıldır dudaklarını bir dudakta uyutmak..? 

ne zaman girdin aklıma da, karıştım gecelerde 
benim sevdam değilsin, korkarım sevenim de 
yürekte şaha kalkmış bir arzu ıslatır dilimi 
sen havasın 
saat 22:16 
kimbilir, şimdi hangi kuytudasın 

arındım ve çözüldüm geçmişin kirli nefesinden 
geceye düştü uyku, titredi acı soluk 
kimi çağırdıysam, kapalıdır seslerinin yolu 
üşümeler içimden akıyor, oluk oluk 

tutku! Bildiğim ama gösteremediğim resim 
akıttığım renklere takıldı gül yüzlü uçurtmam 
susmayı öğrettiler bana, konuşmak nasıldır..? 
nasıldır, bir sesin içinde bağdaş kurup dinlenmek..? 
yitirdiğim öpüşlerde yanıyor sevgilerim 
söylesene, nasıldır bir yüreğin içinde demlenmek..? 

ne zaman geldin yanıma da, dağıldı hüznüm 
kaçarım değilsin, korkarım tutanım da 
sen topraksın 
saat 22:39 
kimbilir, şimdi hangi duygunun uykusundasın 

Pelin Onay

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post