''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Mektup



0 yorum
(beklediğim postacı değil, sensin..) 

biliyorum, 
bir gün postacı kapıyı çalacak 
ve mektubunu değil 
seni getirecek bana 

önce hafifçe ıslatıp, 
dudaklarını açacağım 
sonra parmaklarım göz kapaklarına dokunacak, 
mavilerini açacağım 

ellerim yüzünde dans edecek 
saçlarına dalacak tırnaklarım 
heyecanını açacağım 

kollarım bedenine dolanacak 
sıcaklığım kanını kaynatacak 
ruhunu açacağım 

özlemim bağrına yapışacak 
soluğum soluğuna karışacak 
şehvetini açacağım 

bir buse boynuna 
bir iç çekiş kollarında 
kim görse inanmaz belki ama 
nefesini açacağım 

biliyorum, 
bir gün postacı kapıyı çalacak 
ve mektubunu değil, 
seni getirecek bana 
o vakit suskunluğumu bozup, 
çığlığımı açacağım.. 



Pelin Onay

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post