''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)


0 yorum
Bazı anlar var ki herşey anlamını yitiriyor gözlerimde.

Öyle anlarda annemin gözlerinin içine bakmam hayata yepyeni anlamlar yüklememe yetiyor.
Ona baktığım zaman unutuyorum bütün sıkıntılarımı.
Kokusuyla karşılaştığımda olur olmaz saatlerde söylenmemiş yada herhangi bir sebeple söylemediğim cümlelerimi söyleyivermişim rahatlığı kaplıyor bütün kalbimi.
Ona sarıldığımda eksik olan yanlarım bir bir tamamlanıyor,huzur yeniden yaşam buluyor bedenimde.
Annem hem bugünümün hem de yarınımın sebebi.
Annem güzel günlerimin sebebi.
Nefesim.
Kalbim.
Ellerim.
Gözlerim.
Sesim.
Soluğum.
Herşeyim benim.
Dünyaya gelirken bir seçim hakkım olsaydı eğer ben bir an bile düşünmeden yine senin varlığını dilerdim Rabbimden.
Sen Rabbimin bana en güzel hediyesi,
sen Rabbimin bir yansıması,
sen benim en iyi yanımsın annem...
İyi ki varsın.
İyi ki varlığın varlığımın sebebi olmuş.
İyi ki hayata senin kızın olarak açmışım gözlerimi.
Belki sen bilmezsin ama ilk gülümseyişimin sebebi sensin,
senin yüzün,senin bana gülüşün.
Sen her zaman gülümse annem,
birlikte nice gülümsemeli yıllara...
Birlikte koca bir ömüre annecim...
Varlığına binlerce kez teşekkürler.

Teşekkürler annecim çekilmez yanlarımı kabullendiğin ve beni herşeye rağmen sevdiğin için.
Sonsuz defa...
...Teşekkürler...

Anneler günün kutlu olsun dünyanın en güzel kadını.:)))



Anneler ve kızları, hep birbirine benzer. 
Her kız, içinde, yüreğinde annesinin izlerini taşır. 
Onun özüyle mayalanmıştır ruhu, 
onun kokusu geçmiştir tenine, 
onun bakışları parlar gözlerinde, 
onun elleri can bulur kendi ellerinde.

Annesinden bilinçli olarak hiç bir şeyi öğrenmeye çaba göstermemiş bile olsa, 
yıllar sonra hiç tahmin etmediği bir anda, 
bir çiçeği vazoya yerleştirirken mesela, 
kendisinde annesini görür kız..
Ellerinin bir hareketinde, 
aynada fark ettiği bir bakışında, 
vücudunun bir duruşunda annesini yansıtır.
İnkar etmeye çalışması ya da kabullenmesi pek bir şeyi değiştirmez, 
her kız, annesinin kızıdır...
Bende öyle... 
Annem seni çok seviyorum...



0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post