''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Tutuldu deliliğim../..Lades



0 yorum

..bir şiirin içine sığındım, ayrılıklar dinince haber verin.. 


sarı sayfalarda adresi yok hüznümün 
çobanların kavalından süzüldüm ve geçtim 
tenime değmeden utandı yanık ezgiler 
ah dilim..! ..Ben sana “seviyorum” deme demiştim 



yüksek sesli konuşmalar geceyi uyandırdığından beri uykusuzum 
çelişkiler aşk’ın yolunu kesmiş 
Sen bana bakma ey sâki..! Demindeyim vedaların ve huysuzum 



seni, diline biber süremediğim yalancı anıların yanına koydum süt düşüm 
kurallara uy, konuşma 
seslensen de dönüp arkama bakmayacağım 



..hoyrat olma sevda, dokun ama hırpalama..kadınlığımdan utanmadım, midesiz yalanlardan utandığım kadar..tutkunun kalbine kim sapladıysa bıçağı çeksin hemen, intikamım acı olur sonra, tat alamazsınız.. 



rüzgar..! ..Okşarken acıtıyorsun özlemleri 
dilimde anlamını bilmediğim kelimeler var 
öpüşlerimden akan sızı efsunlu 



kanım kaynıyor, ateşimin altını kısın 



dibi delinince aldanışların, 
küçük bir çocuk gibi inandığım sözler kıyıya vurdu, 
gidip bakmadım 
gömdüm ihanetleri../..kimse başlarında ağlamasın 
dünde bıraktım saflığımı, acı(ya) madım 



..seviştikten sonra bile aynı bakabiliyorsa sevdalının gözleri, ruhuyla sevişmiş demektir.. 



aldanmak.. her sevdanın dayandığı ibre 
ki hiçbir zaman sevişmedik aslında 
sadece bedenlerimize ninni söylettik gözlerimizi kapamadan önce 
temizledik akıttığımız ağdalı coşkuları 
sonrası uyanış. Gözler aynı bakmıyor sabahları 



ey kıvrımlarının debisi çağlayan acuze..! 
Kan(a) ma bu sefil tapınmalara 
bedenimde uyu, gözlerimde uyan 
içindeyim. Dışında olamayacak kadar 



..çığlık atan kavuşmaların dili tutuldu.. her şey bir anda değişebiliyor, saç telinin rengi bile..koynundayım dalgaların..göğsümü gıdıklıyor sarnıçlarımdaki serseri çocukluğum.. göz yaşlarımı çekinmeden içti la minör haylazlıklar.. açıldı göz kapaklarım..! Görüyorum.. 



tahrik oldu hırsım 
soyunuyorum kalpazan bakışlardan 



deli yanımı tuttun ey hayat! Lades.. 




Silifke - İzmir / eylül - '04


Pelin ONAY

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post