''Döktüğüm yaşları bağışlıyorum. Acıları ve aldatmaları bağışlıyorum. İhanetleri ve yalanları bağışlıyorum. İftiraları ve ahlâksızları bağışlıyorum. Nefreti ve zulmü bağışlıyorum.Yüreğimi yakan darbeleri bağışlıyorum. Yıkılan hayalleri bağışlıyorum.Ölen umutları bağışlıyorum. Sevgisizliği ve kıskançlığı bağışlıyorum.Umursamazlığı ve kötü zihniyeti bağışlıyorum.Haklılık uğruna haksızlık edenleri bağışlıyorum.Öfkeyi ve şiddeti bağışlıyorum. İhmalkârlığı ve unutkanlığı bağışlıyorum.Bütün kötülükleriyle dünyayı bağışlıyorum.''(alıntıdır.)

Öteki yarıma



0 yorum
Bugün yine bir ''diğer yarım klasiği.' çiçek açtı ruhumun topraklarında.
Bugün bütün ruhuma yine senin yağmurun yağıyor
ve her damlada biraz daha sen kokuyor ruhum.
Yazın geldiğinin farkında mısın sevgili?
Artık yağma üzerime.
Gel.
Güneş açsın ömrüme.

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post